niedziela, 18 stycznia 2015

Rozdział I #2

- Jak się nazywasz? - zapytałam.
- Możesz mi mówić Eric.
- Jestem Patrisha. Patty...
- Patty? Eee nie podoba mi się. Znaczy pisownia mi się bardziej nie podoba...
Nabazgrał na ziemi napis "Patty"
-No zobacz jak to wyglada... od dzisiaj jesteś Pattie...  chociaż
.... trzeba ci wymyślić inne imię.
Jako że jestem twym aniołem zajmę się tym. A teraz przyjrzyjmy się pierścienieniowi...
- ale co jest z tym pierścieniem nie tak? - zapytałam. - oprócz tego że można cofnąć się w czasie...
- właśnie dlatego jest wyjątkowy... moja misja. Mam zanieść go Nocy... abym mógł być wolny. Aby moc spełnić własną przepowiednie. Aby znaleść moją księżniczkę...
- nie za bardzo rozumiem... ale jeśli to jest tak ważne to proszę... weź go.. - powiedziałam i zdjęłam pierścionek z palca. Dałam go Ericowi.
- ale ja bym znalazł sposób... na oszukanie nocy...- powiedzial zdziwiony.
- nie. Weź go... mimo że to prezent to... weź go... nie potrzebuje go.
- co mam dla ciebie zrobić oo pani? - powiedzial z lobuzerskim uśmiechem.
Popatrzylam na niego spodelba...
- przestań być takim arystokratą i wyprowadz mnie z tego miejsca...
- no no. M pani ma wymagania... - uśmiechnął się.
- ile masz lat?- zApytałam.
-15. Rzecz biorąc... ja się nie starzeje chwilowo... lecz to siiee zmieni. Jak tylko wyjde z pod władzy nocy...

----
Dobra dobra... długo nie było posta wiem wiem.
Mam teraz trudny czas wiec post będą trudne. Następny prawdopodobnie w przyszłym tygodniu... bo ferie :)
Pozdrawiam anna

12 komentarzy:

  1. OMG dawaj następny !!! Muszę wiedzieć. Co bd dalej. Natychmiast. I wogole o matko!!!! Powodzenia w pisaniu i daj jak najszybciej mozesz kolejny rozdział!!! Dużo weny i miłych ferii :D

    Niki;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak:
      Sie pisze :3
      Dzięki i wzajemnie. Pozdrawiam Ana ^^

      Usuń
  2. Powiem tylko tyle... POGUBIŁAM SIĘ Z NIEKTÓRYMI RZECZAMI!!! Ale spokojnie... Nie pozbędziesz się mnie tak łatwo!!! PISZ SZYBCIEJ!!
    Pozdro
    K. J. R

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się powoli zaczynam gubic... w tekstach erika. Bo on to taka specyficzna postać :)

      Usuń
  3. Ana żyjesz? Kiedy będzie nowy rozdział?
    Pozdro
    K.J.R

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIe wiem czy żyje czy umarłam. Znaczy. Pewnie umarłam ale o tym nie wiem.
      Rozdział będzie. Próbuje go napisać :/ 5 razy zaczynałam od nowa i coś mi nie pasuje ;-; \ ( A dzisiaj sie podpisze tak ) Banany Any ;-;

      Usuń
    2. Jak umarłaś... To poczekaj chwile... Zaraz skocze do Hadesu i cię wyciągnę :) Jak nie masz weny to trudno... Wiem coś o tym, bo sama pisze... Jak zwykle czekam. PISZ SZYBCIEJ!
      Pozdro
      K.J.R

      Usuń
    3. No próbuje.... Tooo może... Mini gra? Dodam początek opowiadania takiego a wy bd kończyć w komentarzach xD

      Usuń
    4. To niestety chyba nie przejdzie...

      Pozdro
      K.J.R

      Usuń
  4. Właśnie... Mogłabym tu zareklamować swojego bloga? Czy wolałabyś, żeby tego nie robiła? Dopiero zaczynam i wm głupio się zachowuje...

    Pozdro
    K.J.R

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawaj... poczytam ^^ może mnie wena najdzie :/

      Usuń
  5. Może :/ Dobra, a więc:

    To fanfiction jest tworzone na podstawie serii książek pt "Mroczne
    Umysły" i występują tam członkowie zespołu One Direction, który w
    opowiadaniu tym NIE ISTNIEJE. Akcja ogółem dzieje się w Wielkiej
    Brytanii jedynym "ocalałym" kraju, który odciął się od reszty i tym
    samym uniknął zadłużeń. Tutaj dzieci, które przetrwały OMNI nie są
    wysłane do obozów rehabilitacyjnych, gdzie są "leczone" z swoich
    nadnaturalnych zdolności... wręcz przeciwnie wysyła się te dzieci do
    szkół gdzie uczą się panowania nad tymi umiejętnościami, a potem
    wybierają sobie zawód i żyją jak reszta ludzi... Jednak znajdą się tacy,
    którzy będą chcieli zniszczyć ten "raj". Czy im się to uda? Zobacz
    sam/a...

    Link ---> http://www.wattpad.com/story/31270743-war-of-the-minds-l-t-n-h

    Ps. Moja postać to Clove no i podpisuje się Iwa181201. Thx, że pozwoliłaś mi zamieścić tu tą reklamę. :) A po za tym weny życzę!

    Pozdro
    K.J.R

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja dla mnie. Więc dziękuję za komentarz :)