środa, 3 grudnia 2014

Rozdział XI cz. I

Siedziałam na moim mięciutkim cieplutkim łóżeczku w domku Hadesa przygotowując się do snu.
Miło się dzisiaj rozmawiało z Nico. Gadaliśmy przez jakieś 5 godzin zastanawiając się nad tym wszystkim co stało się w minionych dniach.
Zaczęłam się zastanawiać także na moim pierścieniem... I właśnie w tym momencie przyszedł do mnie mały liścik lecz to nie to samo " Pismo" co mojego anioła stróża.
A mówiło to:

 " Droga Patrycjo  * ŻE JAK ON MNIE NAZWAŁ?!?!?! JA SOBIE WYPRASZAM! *
Moim zdaniem jeszcze nie czas abyś poznała moc pierścienia. Przyjdzie na to pora "


Nie za bardzo to rozumiałam. Ten pierścień był zwykłym pierścieniem z dziwną grawerką.
Ale naprawdę. Nie wydawał się ani troche magiczny. Ni w ząb !
Nie wiedziałam. Ale chciałam się dowiedzieć.
Po długich przemyśleniach położyłam się spać.
W śnie znalazłam się w dziwnym miejscu. W sumie było dziwne bo .... bo było i już. Było ciemno. I czułam się samotna. W pewnym momencie zobaczyłam ciąg zdarzeń.
To co zobaczyłam postanowiłam zostawić w tajemnicy. Po czym z  powrotem powróciłam do mojego ciemnego pomieszczenia. W sumie to nie było już takie ciemne. Stał w nim człowiek odwrócony plecami, w białej jak śnieg szacie z plamami krwi. Miał w ręku szable a na palcu podobny pierścień do mojego. Nawet można powiedzieć że taki sam.
 Bił od niego blask i energia. A gdy zaczął się odwracać mój sen się zmienił. Stałam na klifie wpatrując się w księżyc będący w nowiu. Wypowiadając słowa przepowiedni.



" Śmierć ze śmiercią oko w oko stanie.
I gdy mrok jednego pochłonie
zaraz inne z ciemności powstanie.
Jednemu cierpienie ulży, innemu zaś przybędzie.
Lecz tylko wtedy gdy księżyc w nowiu będzie "    

/Dla przypomnienia*


Po czym wypowiedziałam pewną bezgłośną tajemnicę którą miałam spełnić.
Nagle ktoś złapał mnie za ramię. Był to człowiek. Powiedział. " Na prawdę tego chcesz? "



--------------------------------------------------------------------------------------
Wiem. krótki jak zwykle lecz ja nie potrafię pisać długich ...  To oto jest dlatego cz 1.... druga pojawi się może jutro, może za 2 lub 3 dni. Oczywiście możecie zostać " Informowani" Tylko piszcie. mail. GG czy Twittera.
I hej.

Mam nadziej, że jednak się mocno nie zawiedziecie no i ... hmmm będziecie wpadać i komentować.

Pozdrawiam. Zaczytana.


9 komentarzy:

  1. .......................................................................... Chyba zrozumiałam przepowiednie..... Choć nie nie zrozumiałam XD. Zastanawia mnie ta przepowiednia.... "Śmierć ze śmiercią oko w oko stanie.
    I gdy mrok jednego pochłonie
    zaraz inne z ciemności powstanie." Ciekawią mnie te wersy i mam już własną teorię, ale nie będę się na nic nastawiać i próbować rozgryźć, bo to i tak mi nie wyjdzie.... A po za tym HELLO nie chcę psuć sobie efektu zaskoczenia! PISZ SZYBCIEJ!
    Pozdro
    K. J. R

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak już żeś zepsuła myśląc nad tym xD

      Usuń
    2. Wiem... Zabiję Atenę... Nie mogła mnie zrobić trochę mądrzejszej, żebym nad tym NIE myślała?! Zabije...zatłukę... nie no żartuję... (niestety jest nieśmiertelna, a niech ją SZLAG TRAFI!) Spokojnie, Ateno szykuj się Cat (czytaj. Kat) nadchodzi...
      Pozdro
      K.J.R

      Usuń
    3. I nie nie, Cat od angielskiego kota, tylko Kat od Kata. Wiesz taki gościu co ucinał głowy ludziom...
      K.J.R

      Usuń
    4. Odpowiedź mi co ty żeś myślała abym mogła coś zmienić

      Usuń
    5. Myślałam, że: " Śmierć ze śmiercią oko w oko stanie." - Misja Nico i Paty (jak źle pisze to sorcia), "zaraz inne z ciemności powstanie." - Bianca powstanie i będzie ZŁA... ; "Jednemu cierpienie ulży, innemu zaś przybędzie" - Nicowi ulży, a stanie się coś Paty i "Lecz tylko wtedy gdy księżyc w nowiu będzie "- tu mi na myśl przychodzą Łowczynie, ale też może tu chodzić o walkę w czasie kiedy księżyc jest w nowiu...
      Pozdro
      K. J. R

      Usuń
    6. Nie nie tak w jednej czwartej. Nie nie nie nie !!!! :3

      Usuń
    7. zgaduję, że źle jest z tym, że Bianka będzie ZŁA... Ale nic nie mówię. po za tym mówiłam, że będzie pewnie źle... XD
      Pozdro
      K. J. R

      Usuń
  2. nie było mnie tu dłuższy czas i jakie zmiany jestem na tak i jeszcze bardzo fajny rozdział:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to motywacja dla mnie. Więc dziękuję za komentarz :)